Siguranta la volan si airbag-urile

Cum ajuta crearea de retele intr-o noua era a masinilor auto si de ce o lume a masinilor conectate este una sigura. In 1950 s-au introdus centurile de siguranta la masini. In anii ’70 au inceput sa apara la masini sisteme airbag. Dupa anii ’80 au aparut aparatele radar si aparatele de fotografiat si sistemele de avertizare. Expertii de siguranta auto spun ca tehnologia de retea ar putea fi urmatoarea mare inovatie de siguranta auto. Zeci de ani inainte, este posibil ca aceasta perioada de timp sa fie un istoric a sigurantei transportului care s-a schimbat considerabil in bine, similar cu introducerea unor standarde pentru centurile de siguranta, airbag-uri si tehnologia de control electronic al stabilitatii. Producatorii de automobile, companiile de tehnologie si Autoritatile Federale de Reglementare au lucrat in aproape 2 decenii pentru a dezvolta vehicul-vehicul, pe care Freedman o numeste „schimbare de joc”, tehnologie ce permite automobilelor sa comunice una cu celalalta digital, pentru evitarea accidentele. Drumul catre V2V este de a avea o retea de masini care vorbesc intre ele, radiodifuzarea pozitiilor sale, viteza si starea franelor de pana la 10 ori pe secunda.

Masinile autonome ar putea intelege aceste surse despre alte autovehicule de pe drum si sa calculeze posibilele pericole si sa fie anuntate cu privire la acestea. Automobilul va anunta conducatorul auto imediat sa execute o actiune, cum ar fi, sa franeze. Tehnologia ar putea alimenta masina pentru infrastructura de comunicatii, masinile comunicand prin indicatiile din trafic pentru a anunta conducatorii auto cat timp va ramane lumina verde a semaforului, de exemplu. Unele persoane considera ca tehnologia poate reprezenta un procesor al automobilelor autonome care se conduc singure. Exista moduri de folosire astazi pe piata. Masinile noi aparute pe piata vin cu lumini de avertizare create sa identifice obstacolele inainte. Sistemele folosesc sisteme radar sau camere de supraveghere pentru a constata imprejurimile masinii. Unul dintre cercetatori afirma ca echipamentele de camere de supraveghere sunt limitate de raza lor de privire. Sistemele V2V poate mari vizibilitatea dincolo de raza de vedere a masinilor pe care o au pe sosea si poate sa vada intersectiile periculoase, prevede in continuare pana si pericolele rutiere pe care soferul nu poate sa le vada. Principalul avantaj scade potentialitatea si timpul de raspuns pentru ca datele pot fi trimise chiar inainte ca schimbarea sa poata fi identificata de senzori. Schimbarea ofera legaturi Wi-Fi sigure la viteze mari, viteze mici pe distante si intervale mici si functioneaza in conditii meteorologice periculoase, cum ar fi:ceata,ploaia si zapada. Prin intermediul tehnologiei DSRC bazata pe wi-Fi se dezvolta noi moduri de comunicare V2V. Smartphone-ul ar putea raspunde numerelor de urgenta si ar putea avea cateva beneficii. Masinile poate reduce consumul de combustibil. Comunicarea V2V ar putea anunta masinile autonome cand franele masinii nu functioneaza si incetinerea nu a avut loc.

Article Source

Ti-a placut articolul sau comunicatul de presa? Daca da, atunci poti da share pe Facebook, Twitter sau Google Plus, iar daca vrei sa faci o completare, comenteaza mai jos!

Author:

This author has published 33 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply