Relatia furnizorilor cu afiliatii programelor de marketing afiliat

December 6, 2017 | Author: | Posted in AFACERI, Afaceri la domiciliu

 

Relatia dintre furnizor si afiliat se bazeaza pe incredere, respect si castigul reciproc avantajos pentru ambele parti. Cu toate acestea, nu de putine ori s-a intamplat ca furnizorii sa uite sa protejeze asa cum se cuvine interesele afiliatilor.

Acestia fac de cele mai multe ori intreaga munca (promovare a produsului, convingerea clientilor pentru a achizitiona produsul, redirectionarea acestora catre un anumit produs, etc.), ceea ce ar trebui sa le ofere o mai buna pozitionare in fata clientilor. Nu trebuie uitat ca pe langa faptul ca un afiliat concureaza impotriva celorlalti afiliati, acesta trebuie sa faca fata si magazinului sau platformei online pe care o promoveaza si care are propriile ei canale de advertising.

Asadar, exista vrei posibilitate ca afiliatul sa beneficieze de un mic ajutor pentru a-si convinge clientii mult mai rapid?

Conlucrarea dintre parti trebuie sa fie maxima!

Afiliatii genereaza venituri furnizorului, ii creste nivelul de recunoastere si ii ofera posibilitatea de a castiga clienti pe termen lung. Asa ca este cat se poate de normal ca furnizorul sa aprecieze intr-un mod cat mai concret eforturile depuse de catre afiliatii sai prin:

  • Oferirea unor avantaje in raport cu modalitatile sale proprii de promovare – orice magazin sau platforma online are parte de o gama variata de moduri de promovare in afara programului de afiliere. Pentru ca munca depusa de un afiliat sa fie apreciata asa cum trebuie, furnizorul trebuie sa-i ofere acestuia anumite facilitati pentru a-si putea atrage si convinge mult mai usor clientii. De exemplu, oferirea unor discounturi si reduceri speciale, sub forma de cupoane, pentru acei clienti care achizitioneaza un produs prin intermediul linkului furnizat de catre afiliat. In acest mod, afiliatul va fi sigur ca toate actiunile sale vor avea parte de o finalitate avantajoasa pentru acesta.
  • O durata mult mai extinsa a cookie-urilor de achizitie oferite afiliatilor – acestia trebuie sa beneficieze de ceva mai multa incredere din partea furnizorului, astfel incat munca lor sa aiba parte de timpul necesar obtinerii rezultatelor preconizate. Limitarea perioadei la un numar specific de zile (de exemplu, 30 sau 45 de zile) nu poate decat sa genereze frustrare afiliatului, care va fi nevoit sa-si dubleze eforturile in vederea generarii de clienti.
  • Un comision mult mai motivant – munca depusa de catre afiliat trebuie rasplatita, mai ales ca acesta il scuteste de foarte multe costuri pe furnizor. Pe langa faptul ca afiliatul ii ofera acestuia o serie de avantaje (promovare extinsa, orientata catre un anume produs, pe o anumita nisa, etc.), furnizorul nici nu plateste pentru aceste eforturi decat in momentul achizitionarii produsului prin intermediul afiliatului.

In acest mod, afiliatul va fi mult mai motivat in actiunile sale, ceea ce va avea drept efect cresterea vanzarilor furnizorului si, implicit, sporirea veniturilor acestuia.

Articol scris de Lead Magnet.

 

Article Source

Ti-a placut articolul sau comunicatul de presa? Daca da, atunci poti da share pe Facebook, Twitter sau Google Plus, iar daca vrei sa faci o completare, comenteaza mai jos!

Author:

This author has published 4 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply