Optimizarea costurilor in Google Adwords

March 21, 2015 | Author: | Posted in Promovare website, Publicitate online

Cei mai multi dintre utilizatori se intreaba cat costa de fapt Google AdWords. Specialistii raspundsimplu: costa atat cat esti dispus sa platesti. Totusi exista strategii privind optimizarea costurilor incazul folosirii sistemului pay-per-click pe care il ofera Google AdWords.

Pulicitatea de tip pay-per-click ofera clientului posibilitatea de a stabili de la bun inceput cat estedispus sa cheltuiasca. Poti stabili limite de buget zilnice sau lunare, insa este responsabilitatea ta saoptimizezi strategia AdWords folosita in asa fel incat profitul investitiei facute sa fie maxim.
Cum platesti pentru serviciul Google AdWords? Este simplu si este doar alegerea ta! Poti seta de labun inceput suma pe care esti dispus sa o investesti, iar serviciul iti va fi disponibil pana la epuizareabanilor din cont. Sau, poti opta sa platesti la final, caz in care Google AdWords va seta o limita initialade 50 de lire sterline, pentru care te va taxa in momentul atingerii acestui plafon sau la fiecare 30 de zile.

Iata cateva dintre strategiile pe care trebuie sa le ai in vedere.

Bugetul zilnic Google AdWords. Esti liber sa setezi un buget maxim zilnic, care va determina de cateori pe zi vor fi listate anunturile tale. Bugetele mici alocate unor cuvinte cheie scumpe vor face caanuntul tau sa nu fie listat decat uneori !
Costul maxim al fiecarei accesari depinde de cuvintele cheie pe care le alegi. Atunci cand ai in vederecvinte cheie foarte populare in Google AdWords, va trebui sa licitezi pentru ele, iar suma de bani pecare esti dispus sa o platesti va stabili pozitia pe care o ocupa anuntul tau in ierarhia astfel formata.
Stabilirea corecta a sumei licitate depinde de multi factori. Care sunt sansele ca accesarea paginii talesa se transforme intr-o vanzare? De cele mai multe ori Google Analytics iti poate oferi raspunsul laaceasta intrebare. Daca nu te pricepi sa interpretezi multitudinea de informatii pe care acesta o ofera,poti apela la un specialist.
Testeaza-ti strategia Google Adwords. Testeaza diverse cuvinte sau expresii, tatoneaza rezultatele infunctie de acestea si de sumele pe care esti dispus sa le licitezi. Fa schimbari mici si lasa-le sa isi arateeficienta in termenii Google AdWords timp de cateva zile.

Article Source

Ti-a placut articolul sau comunicatul de presa? Daca da, atunci poti da share pe Facebook, Twitter sau Google Plus, iar daca vrei sa faci o completare, comenteaza mai jos!

Author:

This author has published 10 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply