Incep sa te cunosc

June 11, 2016 | Author: | Posted in COMUNICATE DE PRESA, SFATURI, TEHNOLOGIE

Anonimatul celor mai multi consumatori a disparut in urma cu 10-15 ani. Pozele noastre personale sunt acum pe un singur site de social media, viata noastra profesionala pe altul si gandurile noastre de 140 de caractere pe alta retea. Informatiile si preferintele noastre furnizate in mediul online ajuta si abonarea la serviciile de descarcare a filmelor, de haine si mancare , ajuta companiile sa ofere servicii si oferte personalizate prin intermediul programelor de loialitate. Aceasta explozie de date ale consumatorilor creeaza noi oportunitati pentru intreprinderi, pentru a intelege si a anticipa nevoilor acestora. De asemenea, creeaza ingrijorari despre viata privata, cat si despre informatiile lor private.

Intr-adevar, un sondaj recent confirma ca majoritatea consumatorilor sunt ingrijorati despre intimitatea lor. Majoritatea consumatorilor sunt sensibili cand vine vorba despre viata privata. Ei considera ca viata privata este importanta, dar nu iau masuri pentru protejarea datelor personale, deoarece cred ca datele personale sunt confidentiale. Exista, insa si consumatori care sunt indiferenti fata de protejarea vietii personale si nu le pasa daca datele lor sunt partajate sau vandute. Faptul ca pe majoritatea consumatorilor ii ingrijoreaza intimitatea datelor, nu ar trebui sa fie surprinzator; cantitatea imensa de informatii pe care o distribuie in mediul online sau o stocheaza pe telefoanele mobile, creste obtinerea de date de pe Internet, cum ar fi colectarea datelor personale de pe dispozitivele activate. In ciuda exploziei de date ale clientilor, care sunt colectate, stocate si partajate, Guvernele s-au luptat pentru obtinerea solutiilor menite sa protejeze viata consumatorilor. Majoritatea persoanelor au invatat sa fie constienti si atenti in jurul atunci cand introduc codul PIN la un ATM, cand utilizeaza calculatoare sau dispozitive in locuri publice. Constientizarea este un punct forte si ajuta la limitarea filtrelor pentru protejarea confidentialitatii datelor.

In concluzie, masurile pe care consumatorii ar trebui sa le adopte sunt: utilizarea de parole puternice, citirea politicilor de confidentialitate inainte de a se inregistra pe site-uri si evitarea utilizarii conturilor publice prin Wi-Fi-urile publice.

Article Source

Ti-a placut articolul sau comunicatul de presa? Daca da, atunci poti da share pe Facebook, Twitter sau Google Plus, iar daca vrei sa faci o completare, comenteaza mai jos!

Author:

This author has published 33 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply