Despre canalele de Social Media

Canalele de social-media sunt îmbunătăţite în funcţie de nevoile utilizatorilor. Există statistici care arată cum folosesc oamenii aceste reţele, pentru a intra în contact direct cu diferite firme. Există lucruri interesante despre aceste reţele pe care mulţi dintre noi nu le ştim.


O mare parte  dintre noi folosim Facebook-ul zilnic. Ceea ce nu ştim este că cea mai mare rată de vizualizare o au postările care conţin fotografii, mai mult decât au link-urile sau statusurile. În acelaşi timp cea mai potrivită zi pentru postări este cea de vineri. 


Mai mult decât atât, nu cred că ne-am gândit cât de mult trăieşte o postare pe Facebook. Specialiştii au ajuns la concluzia că aceasta durează 5 ore. După aceea, postarea nu mai este în atenţia publicului, nemaiavând aceeaşi valoare.


Dacă vorbim de Twitter , se pare ca cel mai potrivit moment al zilei pentru postări, este seara târziu. Între 10 pm şi 11 pm, există cel mai mare flux de activitate. De asemenea, specialiştii demonstrează că rapiditatea cu care răspundem la tweet-uri ne aduce mai aproape de angajator sau client. Cu cât suntem mai rapizi, oferim mai multă încredere şi aratăm interesul pentru subiectul respectiv.


Mai nou cei de la Pinterest dezvoltă şi ei astfel de studii. Conform acestora, există zile specifice benefice postărilor din anumite domenii. Spre exemplu, pin-urile despre Fitness prind foarte bine în zilele de luni pe când citatele motivaţionale au un succes mai mare în zilele de miercuri.


Specialiştii în marketing, susţin că cele mai bune postări sunt cele scrise. Dacă există un copywriter bun, şansele de succes pe piaţă sunt mai mari. Printre studii se mai regăsesc şi informaţii precum faptul că adulţii utilează mai multe site-uri de socializare iar tinerii sunt foarte receptivi la tot ce e vizual. 


Aşadar , pentru a avea vizibilitate pe piaţă, trebuie sa fim atenţi la publicul ţintă , unde şi cum îşi desfaşoară acesta activitate, pentru a-i capta atenţia, folosindu-ne de sfaturile mai sus menţionate.


  

Article Source

Ti-a placut articolul sau comunicatul de presa? Daca da, atunci poti da share pe Facebook, Twitter sau Google Plus, iar daca vrei sa faci o completare, comenteaza mai jos!

Author:

This author has published 9 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply